Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Οι σκέψεις μου

Τις τελευταίες 5,6 μέρες, από τότε ουσιαστικά που άλλαξα τα φάρμακα έχω αρχίσει να έχω  πιο έντονες σκέψεις ότι όλα αυτά δεν συμβαίνουν τυχαία. Βασικά από τι στιγμή που βγήκα από την τελευταία μου νοσηλεία πριν 4 μήνες, σκέφτομαι ότι γίνεται ένα τεράστιο ιατρικό πείραμα στο μυαλό μου με σκοπό να μου σβήσουν τη μνήμη. Ακόμα το πιστεύω αυτό. Απλά τις τελευταίες μέρες μιλάω για τις σκέψεις μου αυτές ενώ πιο πριν το έκρυβα. Και μέρος αυτού του σχεδίου είναι και το ότι σταμάτησαν τα ντισιπάλ από την αγορά. Αυτό που έχει αλλάξει αυτή τη φορά είναι ότι επειδή νιώθω χωρίς ενέργεια αυτές οι σκέψεις δεν με απασχολούν τόσο πολύ. Βασικά σκέφτομαι έντονα πως γέρασα, είμαι κοντά στα 50 πια, και νιώθω σαν να πέρασε η ζωή μου και αυτό με χαροποιεί κάπως γιατί σκέφτομαι ότι όταν πεθάνω θα τελειώσουν και τα προβλήματα μου. Έχω ένα μοιρολατρικό συναίσθημα τις τελευταίες μέρες, αυτό μου συμβαίνει, και μια ηρεμία, νυστάζω πολύ και θέλω να κοιμάμαι συνέχεια. Θα τα πούμε ξανά σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου