Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Εσύ πότε παίρνεις άδεια;



   Χαίρετε και πάλι φίλοι! Χαίρετε μετά από ένα διάλειμμα αρκετών εβδομάδων … Διάλειμμα το οποίο έγινε εν μέρει εξ επιλογής και εν μέρει εξ ανάγκης… Το επέλεξα μεν λόγω μεγαλύτερων υποχρεώσεων στη σχολή που φοιτώ, αλλά οι οποίες υποχρεώσεις δεν είναι ότι δεν μου άφηναν καθόλου χρόνο, πρέπει να σημειώσω  (για να είμαι ειλικρινής). Ο πραγματικός λόγος ο οποίος με ανάγκασε να μη δίνω το σχεδόν τακτικό μου παρών σε αυτό το ιστολόγιο είναι ότι δεν ένιωθα την ανάγκη να με πιέζει να γράψω κάτι ακόμα, κάτι καινούριο ή διαφορετικό…

   Η διαδικασία του γραψίματος έχει ως εξής: σε κάποιες στιγμές οικειοθελούς ή μη απομόνωσης σκέφτομαι σχετικά με την ασθένεια που μου έχει διαγνωστεί, την ψύχωση, και πως μπορώ να τα ταιριάξω τα όσα τυχόν συνέβησαν σε ένα κείμενο με αρχή, μέση και τέλος για να τα εκθέσω σε ένα σχετικά ευρύ κοινό… Αυτό γινόταν αυτόματα μετά από περίπου 10 – 12 ημέρες από τη σύνταξη του αμέσως προηγούμενου κειμένου και για ένα με δύο ακόμα ημέρες το δούλευα στο μυαλό μου. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές δεν είχα καμία διάθεση να κάτσω να γράψω, όμως κάτι μαγικό συνέβαινε τότε. Κάτι με τραβούσε στον υπολογιστή μου και καθόμουν να γράψω ολόκληρο το κείμενο χωρίς να σηκώσω κεφάλι. Με μια αίσθηση ικανοποίησης να συνοδεύει κάθε φορά την τελευταία τελεία …

   Αυτή η ανάγκη δεν υφίσταται πια ή αν θέλετε έχει χάσει κάτι από την ισχύ της. Είτε ίσως επειδή αισθάνομαι μια μεγαλύτερη ανάγκη από αυτή να μη ΄΄μετράω΄΄ τόσο πολύ τα πράγματα (να μη τα ξεσκονίζω), είτε γιατί θεωρώ ότι με τα 25 περίπου κείμενα που έχω αναρτήσει έχει κλείσει ένας (πρώτος) ιδιαιτέρως πυκνός κύκλος αναρτήσεων και έχω την επιθυμία να δω που πηγαίνω πρώτα εγώ κι ύστερα που πηγαίνει αυτό το ιστολόγιο … Πολύ απλά, μέχρι τώρα είχα πάρει άδεια από τη σημαία και τώρα με αυτό το κείμενο είναι σα να ζητάω όχι άδεια απολύσεως, αλλά μια τιμητική, έτσι για την προσπάθεια … 

   Εύχομαι, λοιπόν, σε όλους Καλά Χριστούγεννα και καλόν αγώνα! Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε! Για οτιδήποτε νεώτερο είμαστε σε επαφή. Να είστε όλοι και όλες καλά!...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου