Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Συμπτώματα - εμπόδια της ψύχωσης



Τον τελευταίο καιρό είχα έντονη την ανησυχία για πιθανή υποτροπή.

Κάτι η εξεταστική  κάτι η πρωινή μου απόσυρση με έκαναν να αισθάνομαι ένα συναγερμό.

Κάτι ακόμα είναι και η ασυνέπεια μου στην συνεδρία με την ψυχολόγο και η επιθυμία να βλεπόμαστε σε  αραιότερα διαστήματα.

Εδώ θα ήθελα να αναφέρω την επισήμανση δύο συμπτωμάτων που μου έγιναν γνωστά κατά την διάρκεια των τελευταίων συναντήσεων που είχα με την θεραπεύτριά μου. Το πρώτο καθώς μου είπε ήταν το γεγονός πως παρ’ότι θα με χαρακτήριζε ως έναν ευγενικό και τρόπον τινά συνεσταλμένο άντρα έβλεπε να της μιλάω για σεξουαλικά ζητήματα με μια κάπως ασυνήθιστη άνεση για τα δεδομένα που προανέφερα.

Το δεύτερο σύμπτωμα λέγεται απροσφορότητα του συναισθήματος. Με απλά λόγια στην ερώτηση πώς αισθάνομαι σήμερα, έδινα την απάντηση ‘’χάλια’’ με ένα διάπλατο χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη μου. Μ’ένα λόγο άλλο μήνυμα έδινα με το ύφος μου ενώ ακριβώς το αντίθετο έβγαινε από το στόμα μου. Βέβαια αυτό είναι κάτι που δεν είναι και τόσο όψιμο στην ζωή μου, όμως παρατηρήθηκε πιο έντονα τελευταία και σήμανε τον κώδωνα του κινδύνου.

Η εξεταστική βέβαια τελείωσε και τα ως άνω συμπτώματα δείχνουν να υποχώρησαν. Όμως δεν παύει να ενυπάρχει ο κίνδυνος πιθανής παλινδρόμησης καθώς οι αφορμές εξαφανίστηκαν, η γενεσιουργός αιτία από την άλλη που είναι η ψύχωση κι όσα την αποτελούν παραμένει. Για να μου θυμίζει ό,τι πρέπει να πηγαίνω με τους ρυθμούς μου, ανεξάρτητα από το πόσο γρήγορα θα ήθελα εγώ ή οι δικοί μου  να βελτιωθουν τα πράγματα και να προχωρήσω όσο γίνεται εγγύτερα στην υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου